Alltid nyfiken. Alltid mån om att produkterna fungerar.

Anneli Arnelind är vår klippa på kundsupport. Vi bad henne berätta lite vad hon gör och vem hon är. Så här svarade hon:

– Jag ser till att våra kunder får det de behöver så att de kan fokusera på sin kärnverksamhet. Våra produkter ska ”bara fungera,” de ska kyla, dvs sälja våra kunders produkter. Och då har vi tänkt efter före vad som passar våra kunder bäst. Jag gillar att lägga mig i för att förstå och för att vi ska vara så vinstgivande som möjligt – för både våra kunder och NCS.

Det bästa som finns är när våra kunder är glada och nöjda.

– Jag vill vara insatt i hela verksamheten, så jag är nyfiken. Dels för att förstå nyttan med vad jag gör. Dels för att ha svar på frågor som skulle kunna komma om varför eventuella avvikelser uppstår. Det bästa som finns är när våra kunder är glada och nöjda.

Hon beskriver sig själv som en tjej på snart 50 år som gillar fotboll och egen träning. Som spenderar mest tid med sönerna och sambon i någon idrottshall eller på en fotbollsplan. Anneli brinner lite extra för föreningslivet, då hon tycker att det är en bra uppfostran och en bra miljö att växa upp i för att bli en bra individ som tar ansvar i samhället.

Och hon gillar att jobba på NCS. Varför?
– Vi tar snabba beslut, vi säger vad vi tycker till varann, vi arbetar med bra kunder och starka varumärken. Dessutom, vi levererar bara bra kylar och frysar som är de mest skonsamma för miljön.

 

Behöver du ha kontakt med Anneli? Då når du henne här:

Tel: +46 (0) 221 275 72
Mob: +46 (0) 70 780 45 68
anneli@go-ncs.se

Spara

Spara